4/9-09

TjenixenPixen! Gud vad jag börjar säga tjenixen hela tiden, överallt. Hahh.. YähYäh! Idag gick jag i skolan 09.55-14.15. Eehhm tror jag (?) Rätt chill som vanligt dårå. Åkte hem och gick in på facebook, hehe. Sen nyss hade vi en liten födelsedag för Wilma, eftersom hon inte var här när hon fyllde år. Den lilla skiten.. Haha, alla saknader henne när hon e borta. Sen när hon är här önskar man ibland att hon var borta. Skitkorv ;)
Ikväll blir det geek. Inga komentarer.. hahaa

  Imorgon blir'e kräftskiva med alla männsikor. Vet inte riktigt vilka det är som kommer men det kommer nog bli kul. Inte för att jag tycker om kräftor dårå. Men allt folk är ruuliga :)
  På söndag har jag inga planer alls. Men hittar väl förmodligen på något, i hope xD



Blås ut ljuset!..


och öppna paketet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0