29/9


Hahah, ja det är inte kille vars skägg jag har flätat.

Toode, börjar jag 8.15 med datorkunskap i 1,5 timme och efter de var det matematik = prov. Jag tror nog att det gick bra, det känns som det i alla fall :) så var det lunch och sedan 3 timmar frisör. Gjorde klipslockar på helt huvud idag (bilderna), och i slutet fick man göra vad man ville, då jag rullade permanent. HeHe.
Så köpte presenter till Fredrik efter skolan. Vilket jag inte tänker skriva här eftersom han kanske läser det, och det vill man ju inte xD Men det gick bra, höhö så har slagit in de i presentpapper också.

Idag hag hade på mig:


Tjocktröja - = Fredriks, vet inte vart den kommer ifrån xD
Linne under - Gina
(Lack?)Leggings - Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0