27/9

OOOH MYY GOOOD, jag har aldrig varit så här död som jag är nu efter ett gympass. Följde med Becca till hennes gym, och haha hon dödade mig! Orkar knappt sitta och skriva bloggen. Så ska man upp och duscha? Hur ska man orka smörja in shampo i håret liksom. hahah xD Men det var kul!
Kör en liten snabbis från igår då. Vi åkte hemifrån kvart över ett till gullmars. Där vi köpte en cafecooler. Nammii! Så fortsatte vi våran resa mot norrtälje. Kom dit strax över 3. Så blev det käk, dans, prat, tårta, dans och lite sådär :) Kuliiigt att träffa snyggingen Sara igen. Även fast hon nästan klippt av allt sitt hår. Buhu (a)
Så bar det av halv 9 och jag kom hem till mitt lilla rum klockan 20 i 11. Wihoooo!

Nu blire dusch -.- och sedan mormor och morfar :) /Puussen


Kommentarer
Postat av: Mami

Ni e duktiga ni =)

2009-09-27 @ 15:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0