25/9

 Wiiihooo idag är det fredag. Hehe, fast det kändes som det var måndag idag eftersom jag var ledig igår, och då kändes det som söndag. Menmen, det är fredag!
 Öhhm, slutade 13.35 idag. Dagen gick fooort, och på menstorstiden hade vi fika. Varje fredag blir det fika sörrö. Åå idag blev det paj som Jennifer H hade bakat. Jag ska baka morotskaka när det är min tur x) Yäääh, haha fast det är långt dit, är ju fjärde sist. Allstå hmm.. på tretionde plats, Gryyymt.

Jaa, men skulle gymmat med Becca idag, fast så blev det inte. Eller det kommer inte att bli. Ska möta mamma i Farsta runt 5. Ja jag älskar min mamma till hundra procent, i alla lägen. Inte för att jag säger att det kommer bli shopping, fast jag hoppas det (a) Måste iaf köpa ett block vilket fall som helst :)
 Sen ikväll vet jag inte. Kanske cafébonza, fast i don´t know. Har inte bestämt mig ääääääääään :)

 Imorgon, jag längtar! Ska jag och några från gamla klassen åka till norrtälje. Och vad som ska hända där, får ni inte veta. Nej skoja (intekul.. xD) Vi ska fira Sara som fyllt år! Grattis i efterskott snuttan. Har ju inte träffat henne på ett tag så det kommer nog bli kul :) Men skriver nog mer om det senare. Antingen på lördag kväll eller söndag. Får se :)

 Kramisar /JenniferS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0