25/9 - snack

Min nagel gick av. Grr! Så sitter och filar den nu.
 Jo jag skulle säga en till sak innan jag lämnar datorn.
 Jag mår grymt mycket bättre nu än vad jag gjorde för en vecka sen. Jag var patetsik och jag fick damp på mig själv. Men jag ska tacka min moder som skaffade dom dära pillerna åt mig. För det har blivit mycket bättre.
  Men nu känns det så att så fort jag skriker till någongång eller nått, så kommer folk tro att jag får ryck eller att jag e sur även fast jag inte är det. (Jag skriver det här för att jag inte orkar ta det med alla. Så ni får läsa istället)
 Alltså visst jag kan bli irreterad lätt och säga sluta eller whatever men för det blir jag inte sur och är sur i hundra år. Jag är precis samma männsika som jag var innan allt i helgen och lite innan det kom. Shit vad ingen kommer att fatta det här, ett cp-inlägg som alla andra blev det. Haha, nej men liksom jag vill lägga det bakom mig och glömma allt. För som jag mådde för en vecka sen, så jäkla dåligt har jag inte mått på länge. Och även fast jag inte ville dra in er andra i det här så gjorde jag säkert det. Och det var inte meningen i så fall. Jag vill också helst att ni glömmer bort det där och ser den personen som jag egentligen är.. Förlåt jag orkar bara inte.

Så kan jag lika gärna passa på att säga att jag e happyyyy och det här var inte något personangrepp eller nått i den stilen! FRED! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0