24/9

Åååh vas könt att sova ut idag. Jag verkligen älskar det xD. Alla i skolan har orgentering idag, eller ja nästan alla. Dom som har idrott. Och min klass har inte det. Wiie, det är därför vi är lediga :) Fast dock vet jag inte vad jag ska göra. Moeheh, blir väl att slappa. Det är skööönt! plus att jag har träningsvärk.. Senare ikväll kanske jag ska vara med Fredrik och troligtsvis Becca! (Säkert andra också) Nej men Fredrik har gett bort(?) sin ruttna (min) 740 turbo till Jimmy H (I guess) så dom ska typ boxerabort den idag.

Haha juste, din lilla mupp! Inatt klockan 3 ringer Jimmy Lind, (a k a plutty) mig. Eller han ringer mig typ 5 gånger innan jag märker att det faktist ringer, jag trodde det var Fredriks fucking larm eller nått. Men icke sa nicke det var Jimmy som var påväg hem från krogen. MUUUPP , men jag tar min lilla tid och går till köket och pratar med honom i typ 25 min. Det visade sig att Andreas hade fyllt 18år igår (grattiiis) och det var därför han hade varit på krogen och haft "lill lördag". Jimmy var ju självklart full så han frågade mig vad jag gjorde 100 gånger och en massa andra saker. Haha men det var kul, har ju inte pratat med honom på ett tag nu. Hoppas bara han kommer ihåg att han pratade med mig. Fast tvingade honom att skriva en lapp som typ löd såhär "Jag har pratar med pluttifer inatt, klockan 3" Eller det var så jag sa att det skulle stå. Vad han skrev vet man ju inte xD Men ska höra av mig till honom lite senare bestämmde vi :)


Juste sebbe frågade igår "du gillar att spela spel va?" (Pådatorn) Och jag visste inte vad jag skulle svara xD . Men nu vet jag. Hahah, ja jag gillar att spela spel. Har gjort det ända sen jag var liten, och gör det fortfaranda (a) The Sims 1 & 2 var mitt (och klaras) liv när vi var små. Och sen har jag spelat massor av andra spel. Som TIBIA (HAHA fyrkaniga jävla gubbar), CS, WOW (spelar dem ibland nu också), MAPLESTORY (söta gubbar) sen är det nog fler, men kommer inte ihåg de. Så har jag spelat i "nu tiden" The Sims 3, Starcraft, spel på Facebook och så har min bror försökt att lära mig spela diablo. Men det suger! Hatar det (a).. Sen gillar jag även dom muppiga spelen som finns på datorn också. Hihii och majong!!!!!
  Plus att jag tycker att det är kul och titta på när andra kör spel. Interssant juu xD

Nu ska jag äta frulle tror jag /Peace Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0