23/9

Guud -.- Jag ger upp. HAHA och nu denna sekund kommer pappa hem också. Fan att det inte var mamma. Hahah asså inget illa menat pappi, men skulle behöva hjälp bara. Sitter och sprätter upp mina nya jeans som jag ska sy in, nej men då när jag nästan srättit upp alt märker jag att dom sitter ihop med sicksack längst up också. Fucka uuur. Nu vet jag fan inte hur ja ska göra xD Eller nej ! omg jag kom på. HAHAHA fy vad dum jag är. Nu sk ajag fan fortsätta. Shit.. Spåra. Det spelar ju ingen roll xD
  Ja men kan iaf berätta att jag och Fanny åkte till Farsta när vi slutade (halv 12) Däääh var chill, jag bröt mitt löfte (a). Fuck. Dåliga jag xD. Käkade på donken igen. Fy mig xD. Vi var där ett tag. Jag köpte en tröja från Gina och Fanny en tjocktröja och en sjal till sin mor som f.ö fyller år i morgon. Har aldrig träffat männskan, men grattis ändå!  Hihih. Vid halv 4 kom jag hem och direkt då åkte jag och brorn min och gymmade. Så nu är jag i form. hehh (helt slut) Ska ta något att äta snart, men först ska jag förska sy in dom förbannade byxorna xD

Puss i pannan! /Jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0