22/9

WoHOhoHOhoooo!
Whats uuup? Snart är det iiidoool!
  Men igår då var jag med Emmaaa!, vi gymmade. Jag var grym! Nej jag skoja, det var emma också (a) Så solade vi också. Man vill ju inte vara värsta blekfisen jööh. Haha, det var solft. Efter gymmet typ vid 7-halv 8 drog vi in till stan och käkade. Nachos i kungshallen!  Mihihi, men sen blev det brottom hem för att jag kom på att min Svenska inte var klar xD Fast aa.. jag kom hem vid nio och då hoppade jag in i duschen. Så orkade jag bara inte göra klart den (a)
  Så idag när Fredrik skulle till jobbet halv 7 fick jag också gå upp för att göra klart den. Och sen timmer gick fort. Herregud, helt plöttsligt var klockan 07.50 och jag fick panik. Haha, inte vanligt (a).. Men gjorde klart mig på typ 10 min. Fast sminkade mig ju inte. Men jag öööverlever! Så var jag i skolan och allt gick väl fint. Slutade 15.50 och då åkte jag hem till mig och min EmmaPemma hänkade :D , Vi käkade makaroner och köttfärsås! :D Woho.
Nu har jag och Fredrik gjort lite glass och jag har hämtat mopen hos honom också! (fast nycklarna är ju dock fortfarande borta, så fick ta extra nycklarna)

Men nu får jag panik, så det kanske blir lite slarvigt :D IDDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0