21/9 - Stökigt rum



Så här ser mitt rum ut för tillfället. Gaah vad jag håller på att ruttna på det. hahah, sängen står på tvären alla kläder i en stor jävla hög. Åååh suck! Och mitt skrivbord/databord ser inte så mycket bättre ut. Man ser ju lite grann på första bilden, haha. Och så är min fotölj ute i vardagsrummet. Eftersom vi sålde sofforna så har vi ingenting att sitta på där. HAH jag allt ser ut som ett hetvete som jag skrev förut. xD

Men det finns ingen idé att ens plocka undan och städa allt (i mitt rum). Nästa dag kommer det se hur så igen. Och det är inte bara för att jag är slarvig, utan också för att pappa och Lasse springer runt, ut och in  hela dagerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0