1/9-09 - Stess eller vadå (?)

SEPTEMBEEER! gah -.-
Grattis Wilma-fis på 8års dagen, eller ska man säga typ 56års dagen? gaaaamla hund!
  Men idaaaag fick jag skjuts till skolan av mami. Thank you. Var i skolan och trodde att jag skulle sluta 15.50. Men icckke de :O, ficm sluta ca 13.00 för att det var nått jävla krongel igen på frisör lektionen. Jävla skit, äckel grejjer. Men då satte jag mig i cafeterian med Johanna & Fanny. Bara typ satt och snacka tills Johanna skulle dra. Då åkte jag och Fanny till McDonken och köpte varsin glass och satt där i typ en timma. Haha, tills halv 4 iaf. Då åkte jag och mötte mamma i Farsta centrum. Shoppppppppppaaade lite grejer till skolan, halv-cp-strumor, leggings och dagen höjdpunkt. Skoooor! (bildkommernog,hihi) MEN jag måste hitta ett par jeans! Ljusa jeans!
  När vi var klara i Farsta skjutsade mamma mig till Jennie. Där vi gick och köpte mat, lagade mat, åt maten, tog undan maten. Nej nu blir det flumm igen. Men efter maten gjorde vi tårta. För att hennes Fredrik fyller år i morgon. Fast hann inte gör klart hela för var tvungen att kuta upp till Olanders och hämta en fil.. hehe (jag e lat och tycker inte om att läsa) Sen kutade jag ner och där stog mamma :O
  Haha Vi åkte hem och direkt när jag kom hem var jag tvungen att åka och möta Becca på alléplan. Vi åkte ändå hem till mig direkt efter så fattade inte grejen med mina sega moppe. Haha men det var skoj ändå. Men gissa vad vi gjorde? Något vi aldrig brukar göra! Baka äääääppelpaj! Det kunde ni inte gissa va? Väldigt ovnaligt faktist. Så tittade vi på en film som gick på 6an tror jag (?) Jävligt bra iaf! Då var även Fredrik, Robin och Jimmie med. Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0