18/9 - Jennifers hämska morgon

Oh my god! Helt seriöst. Jag dog typ. Men det började med att jag låg och drömde. Om vad spelar ingen roll. Men så helt plöttligt flyger jag upp ur sängen och kollar på klockan. "Helvete, jag börjar om 20 min!!" Kutar ner helt naken och där står pappas kompis och fixar med våra fönster. Dock med ryggen emot som tur var. Så jag hoppar in i rummer och börjar klä på mig, men så stannar jag till och tittar på klockan. Fuck.. Den var kvart över 7.. Suck! (Jag trodde klockan var kvar över 8 och att vi började 8.35) Minus punkt minus. Jag ska inte gå upp fören om en timme, jag börjar ju 09.35, täntke jag! Så jag går och lägger mig igen och somnar efter en stund.
  Så går jag upp helt vanligt en timme senare. (Och Emma för i helvete garva inte!, jag vet att du kommer göra det) Klär på mig och ska precis platta håret när mamma säger "sätt på dig tofflorna så du inte fryser" Och jag gör ju det (så dum som jag var :'|) Stoppar in fötterna liksom, som man brukar göra. Men känner att det är något som är vid min stortå. Tar ut foten och tar ut saken som irritarar mig. Trodde det var nån jävla dammtuss men tänkte att jag ska kolla vad det är. Buhuuuu! AAAAAH! Gissa för fan var det va?! Ohmygoooooooooood! EN JÄVLA STOR SPINDER SOM JAG HÅLLER I I HELA MIN HALD, 2 DM FRÅN ANSIKTET. Och fyfan vad jag skrek. (Får panik nu, andas Jennifer, andas) Kastar iväg spindel-jäveln och skriver som in i helvete och hoppar och jag vet inte vad! Mamma som sitter på toa börjar asgarva och frågar vad det är och Lasse (pappas kompis) som hjälper oss var precis där och frågar detsamma. Jag börjar nästan typ nästan gråta och pekar på golvet och får fram ett litet pipljud "Spindel.. :|" Både mamma och Lasse börjar då garva och Lasse säger "Jag trodde du klämde tån eller nått i den stilen" Jag ba "Det här är värre...!" Men Lasse räddade iaf mig och fick bort spindel. Stort tack!
Och seriöst. Jag kunde inte stoppa in foten i tofflan igen. Min tå korvade ihop sig och var också rädd så gick jag där med en loffla på högerfoten och HALVA tofflan på den vänstra med i hopkorvad tå. Mamma tyckte att jag var töntig. Men shit. Sprindlar är min fobi och från och med i morse kommer jag fan ha fobi för att sätta på mig skor. För tänk om den kommer tillbaka. Eller något annat. Jävla mongo spindel. I min toffla får du inte bo i!
  Jag kommer drömma mardrömmer i natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasuim går du på?

2009-09-18 @ 16:50:25
Postat av: jennifer

TYRESÖ GYMNASIUM

2009-09-18 @ 21:20:26
URL: http://jennjennn.blogg.se/
Postat av: mamsen

Älskar dej. jag skrattade så tårarna rann när jag läste detta, fast det är inge kul att inte gilla spindlar (det gör inte jag heller) PUSS Jag hade säkert reagerat likadant

2009-09-19 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0