18/9-09

Hej, det var inte länge sen. Hihii. Nu blev det kallt. Jassåååå? Eller aa xD Moehhehe
Idag vare skolfoto i skolan på morgonen. Wiho. Jag blev ju BÄST! Eller inte. Haha, fake leende (?) Svar: Ja! Nej men hela kassen blev faktist rätt bra. Såsåsåsåvare. Så satt vi alla människor och väntade på att mentorstiden skulle börja. Snackade faktist om riktigt roliga saker. Men sen blev det mentorstid till slut och det menas FIKA!. Frida hade bakat till idag. Mumsmums! Och jag hade 0% frånvaro. MOHAhaha. På Engelskan skulle vi skriva ett latter to somebody. Jag skrev till mamma och lotsades att jag bodde i Cypern och jobbade som bartender på kvallarna och på dagarna låg jag vid stranden och mös. Rikgit mysigt. Levde mig in i min fanasti värld. Haha nej inte direkt bara lite. Men iaf, nu skippar vi skolan! Och skriver ett nytt inlägg om min morgon :'|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0