17/9-09

okej,, jag hann inte skriva igår eftersom jag fick damp på allt men skirver idag då. Och låtsas att det är torsdag (a)
TJAA!
Igår slutade det med efter skolan åkte jag hem, mamma skjutsade mig till Fredrik (han var inte hemma), jag tog moppen som stod utanför honom och åkte hem till Becca! Var där och skulle plugga. Haha, men det gick som vanligt, inte bra -.- Jag läste 2 sidor (a) Hah! jag är sämst. Men det var faktist hennes fel, hon tittade bara på en massa fina kläder som man blev distraherad av. Hihi. Sen klockan 7 åkte jag hem till Fredrik och vi åkte typ direkt hem till mig då. Pratade en massa, men sen blev det bra. Vi försökte göra lite glass men själva frysgrejen som ska göra "såsen" till glass var inte fryst, så det blev en liten smothie. Haha, men det blev faktist gott det med. Vi tittade på lite tv. (Idol och en film som hette Cradle 2 the grave). Slutade med det underbaraste på 1 månad (a) och sen sussade vi.

Idaaag så var jag i skolan såklart. Hände väl inte så mycket eftersom vi inte hade frisör. Men efter skolan drog jag in till stan med Fanny. Vi gick till Gallerian och satte oss och åt en grymt god macka. Fast den var fett svår och äta.. Hehhhh! Men gottgott. Så gick vi runt och kollade i affärer. Jag köpte ett linne från ginatricot och två stycker diadem. En till mig och en till mamma. Eftersom jag råkade ta sönder ena som var mammas. Så köpte hon en ny, så såkade jag ta sönder den också :O Och det var också mammas. Haha, men nu var jag snäll och köpte en varsin till oss båda :)
  När jag precis kommit hem, kommer Fredrik också. Han trodde inte jag var hemma, och han ville överraska mig. Men nu var jag ju hemma. Så det sket sig :D Mohahha. Men idag iaf så kunde vi göra våran glass. Wihii. Så skulle jag hälpa Denise med hennes blogg som ni kanske vet. Men damp, det gick fan inte och det slutade med att min fuckade sig. Skit pårej jävla blogg. Hahah, Men medans det åkte Fredrik och hämtade Becca och sen kom Sebbe också. Vi tittade på en film tills typ halv 9. Då drog vi ut och var med Denise, Jimmy och Langen ett tag.´Sen när vi kom hem igen så åt glassen, tittade klart på filmen och duschade.

Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0