16/9-09

Hej.. nu är jag på lite bättre humör. Vet inte vad jag ska göra idag bara. Blir väl nått.. Måste ju faktist läsa boken också och köpa nått. Minus punkt minus.

Jag och Fredrik har ju varit tillsammans i 14månader idag. Grattis till oss! Du betyder verkligen älskling..



Gammal bild. Från typ exakt ett år sen tillbaka.
Men sitter ju faktist i skolan på datorkunskapen. Och den här och en annan bild från hans födelsedag (2/10-08) var dom ända bilderna på oss, på min inloggning. Som jag typ laddade in när jag gick i Forellen, sometimes. Så ja.


Usch.. nu blev jag inte på så bra humör igen.
Men det går över. Som vanligt :)
Tänker inte vara emo!
Jag är en glad tjej, som faktist kan klara sig själv också.


MEN AAAAAAAAH. Varför tar jag allting så hårt för? Det var bara ett tjaft.. Än sen? Jag är patetisk. JAG ÄR PATETISK!    Men ska logga ut och tänka på nått annat innan tårarna kommer. Seee yah biiiatch!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Grattis

2009-09-16 @ 17:55:32
Postat av: Mook

Ni är så sööta tsms! :3

2009-09-19 @ 16:36:24
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0