13/9-09

Tjena på er alla! (nobody) hehehe.
  Kom precis hem från ForumNacka. Var där med mamsen en liten stund :). Hittade faktist en del grejjer som jag köpte. Bilder på de kommer nog i nästa inlägg, för har inte speciellt tid just nu. Och inte heller plats för den delen. För pappa har tagit över hela mitt rum och ryck ut massa möbler för att få plats att fixa ett annat fönster till mig. Okej, jag har väl plats för att gå runt i mitt rum, men jag tror inte direkt att han uppskattar att jag lägger ut/sätter på mig kläder och börjar fota. Haha, så det tar vi lite senare.
  Snart ska vi till mormor & morfar också. Mormor fyllde 83 år förra helgen. Grattis sötis! Och snart fyller även morfar år. Grattis i förskott. Hehe (a)

  Sov hos Fredrik inatt. Länge sen allstå.. Och igår kväll var vi med Jimmy, Jimmie, Robin, Becca och Ankan. Vi skulle först på ett race, men det började regna så vi sket i det. Istället åkte vi fram och tillbaka i stan. (sveavägen), och lite andra cp ställen. Haha, Jimmy e galen.. Sen senare åkte vi hem till Fredrik och kollade på Aeragon. Älskar fan den filmen (nästan iaf) Fast då var inte Ankan och Robin med. Höhö
  Alla drog hem vid 2 och vi somnade ungefär på en gång.

  Ikväll blir det bio!


Där är inkräktaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0