13/9-09 Hehe, vårt hus (?)

Min padre har inkräktat mitt rum för att byta ut fönstret.
Det är kaaaaos hemma hos oss för tillfället, bara sätt ni liksom vet.

För övrigt så är det nästan alltid det. Eller inte alltid, men varje år kommer det nya projekt med detta hus.
FRån år 2004 har vi gjort om/tapetserat/golvat(?) och alla möjliga grejjer med:
1. Uteplatsen
2. Tv rummet/övervåningen
3. Entré/Hallen
4. Mitt rum
5. Jimmies rum
6. Mammas & pappas rum
7. Köket
8. Lill toan

Och nu håller vi på med fönster till alla rum överallt + vardagsrummet
Nu återstår bara badrummet (MIN HÖJDPUNKT! för då blir det badkar <3), "pappas" rum (som vi kallar det) och så ska vi fixa en typ "inne"/uteplats, med dörr. Fast det mesta blir ju på sommaren, så det tar väl ett tag, i guess. Höhö. Men jag tycker att det är kul att göra om :) Det blir fint. Hihi. Men det är ju jobbigt när man liksom håller på med allt, men när det är klart blir det finemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0