12/9-09

TjenaTjena.
Igår blev det så att jag läste från typ 16-17. Somnade till Jimmie undrade vart vi skulle äta. Klockan var ungefär 18 då. Så läste jag vidare till Fredrik kom. Då åkte vi typ direkt och käkade på alléplan. Kebab med bröööd. Jag har aldrig ätit det förut och fy fan vad svårt det var att äta det. Hehe, såsig runt munnen sörrö. Sen så åkte vi hem och städade där uppe och kollade på Idol. Sen vid halv 10 kom Denise, Jimmy, Linn och Sebbe förbi medans vi väntade på att Robin skulle komma. Så var vi typ ute och träffade massa andra folk som jag inte orkar säga namnen på. Höööh.
Så nu har jag precis aktiverat mitt scn kort. :)

Fast nu måste jag sticka. Ska hänka mamma till Centrum. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0