12/9-09 - Duktig Jennifer


Wilma var snäll och höll mig sällskap. Hon strosade runt och hoppade efter mig.

Nu ska jag ta å skriva riktigt mycket så att min emma blir nöjd :)
HOHO. Har precis klippt gräsmattan. Gud jag tycker verkligen att jag är duktig. Men en grej som är minde duktigt av mig var att jag tog vita strumpor på mig och foppatofflor. Och dom skorna är det ju hål i så mina strumpr har blivit lite gröna xD och en annan sak var att köpa godis. Mohaha. Fast mamma erbjöd sig att betala. Så jag var nästan tvungen. Men en grej som gör mig duktig igen är att jag faktist inte brukar äta godis på vardagarna. Och knappt på heglerna heller faktiskt. Och så var jag så hilma duktig igår också. Jag läste ju från sida 106-139. Okej, det kanske inte var så långt som jag trodde.. Men jag har ju kommit till halva boken nu. Och helvete. HAHA. Bokredovisningen ska vara klar och inlämnad om mindre en två veckor. Fast jag hinner ju såklart. Hoppas jag. Hehe (a)
Hör att Wilma tassar runt här nu. och piper gör hon också. Hon vill säkert ha någonting, men jag orkar inte resa på mig och göra henne nöjd (6)

Ajuste. Jag hatar mens. Jag gjorde inte det förut, men nu gör jag verkligen det. Usch. Det är äckligt.
Någon mer som håller med mig?


Kommentarer
Postat av: päron

Du kan inte mena allvar? Mens är riktigt fräscht enligt min mening.. EEEH. ELLER INTE. Fan vad jag hatar mens. uuuuusch.

2009-09-12 @ 16:42:46
URL: http://eperssons.blogg.se/
Postat av: Becca

haha sötnos! Tycker du att det här inlägget är att skriva mycket ;) Då läser du inte min blogg ^^

2009-09-12 @ 19:52:34
URL: http://loveisanability.blogg.se/
Postat av: jennifer

jo jag läser din blogg. hahah men haha fuck off! :D

2009-09-13 @ 13:48:10
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0