10-11/9-09

HEHEHEHEHE. Vem vare som skrev "vafan skriv mer och oftare!!!!!" Anonyma personer = -.-
Jag skriver fan när jag har tid och lust.

Men nu ska jag ha en liten dator stund och gå igenom allt och sådär innan jag lägger mig i sängen och läser, och hoppas på att mensvärken ska gå över..
Kan börja med att vad jag gorde igår. Efter skolan åkte jag & Fanny hem till Johanna. Och så självklart var Johanna med. Så man kan säga att alla vi tre åkte hem till henne. haha men skit samma, ni fattar. Vi var där i typ en timma och käkade lite och tittade på tv. Men sen skulle Johanna göra nått annat så då åkte jag & Fanny till Haninge Centrum och tittade runt där och allt. Klockan halv 6 skildes vi åt och jag åkte till Fredriks jobb, pratade med Robin tills Fredrik slutade. Sen åkte vi en snabbis hem till honom och sedan till mig. Lagade maaaat och tittade på Idol. Hehe. Ankan tittade med mig förresten-)
Idaaaag vet jag inte rikitigt vad som händer faktist. Hahah men när jag väntade på bussen idag hem från skolan. Kom det nån jävla kille som tydligen hade tagit stundenten för 14 år sen. Och typ berättade om allt, säng och var lite sådär små full. Hahah vette fan om han var seriös eller inte. Men det var lite små kul iaf.
Men ja som jag skrev. Vet inte vad jag ska göra ikväll. Är sugen på bio faktist. Och så ska jag kanske höra av mig till Denise också för att se. Hundra år sen. MENMEN. Hihi.


Män som hatar kvinnor.
Såg filme för ett tag sen men det är grymt bra.
Och grymt grym för den delen också.
Love it


Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan det var jag som skreeeeeev / päron

2009-09-11 @ 23:46:57
Postat av: jennifer

jag förstood nästan det, och då säger jag detsamma till dig :O :D

2009-09-12 @ 12:40:25
URL: http://jennjenn.blogg.se/
Postat av: Jack

Snygg blogg;) Händer idag :D?

2009-09-12 @ 12:48:53
URL: http://paraplyjack.blogg.se/
Postat av: Monica

heej :) fin blogg, hoppas att allt är bra med dig :)

oh ja vill se den filmen :)

2009-09-12 @ 12:56:39
URL: http://moniie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hehe men egentligen så är väl en sån kommentar ganska positiv? Det betyder ju att någon gillar din blogg och vill gärna läsa mer av vad du har att skriva :P

2009-09-12 @ 13:11:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

wtf, jag skriver ju betydligt mer än vad du göööör DIN NÅÅÅÅÅÅB / ep

2009-09-12 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0