Gårdagen

Blööö! Gårdagen blev såhär:
Jag åkte till Emi klockan 6. Satt och snackade och käkade tacos. 8 tjejor :) Sen typ senare kom 2 grabbar och  sen kom det 2 grabbar till och 2 grabbar till. Höhöh, vet inte vad jag ska säga riktigt, men det var trevligt iaf :) Men drog i alla fall där ifrån klockan 11, och istället åkte jag till Emma och tittade på en sorglig film. HAHAHA :'/ Skratt och gråt anfal! Och Fanny den jävel. hahah! Men aa när vi hade lugnat ner oss gjorde jag lite saltlösning och tvättade den lilla saken vid navel. ÅÅ så gjorde vi pyttipanna! Mums! Och när vi satt och åt kom Fredrik och Jimmie. Herregud var vi blev rädda. HAHAHA. Det är nog bara Emma och Fanny som fattar vad jag skriver om nu. Men hahah! Så jävla roligt.
Åkte i alla fall hem med grabbsen vid lite över 1. Så duschade skitpellen och sedan blev det sängen.

Nu håller jag på att fucka caféwolrd på facebook. HEHEHE. Vet ej vad jag ska göra idag. PUSSAR'N


NEEEJ, hahaha dom fula äggen


Mmm, pyttipanna. TAAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0