8-9/10

Men ååh.. nu glömde jag ju skriva om igår när jag skulle skriva om i förrgår, så får skriva om igår idag då. igen.
Eehm, i skolan så var det inte så mycket speciellt. Vi hade svenska, matte och engelska, sedan slutade vi klockan 2. Stannade kvar i skolan med Johanna i en halvtimme för var tvungen att kolla en sak på datorn, när bussarna mot nacka skulle gå osv. Sedan åkte jag hem och kissade och drog direkt igen. Till Nacka jag mötte upp min Sandra utanför hemmes skola! :) Vi åkte till stan och tittade på ett par skor som Sandra hade hittat. Finafina! Så fikade vi på coffeehouse och snackade massor. Vi tog varsin varmchoklad och morotskaka <3 Vi satt där grymt länge och bara snckade en massa "skit", riktigt mysigt faktist. När vi var klara där gick vi runt och kollade på kläder, skor och allt sånt där. Fast jag hade inte planerat att köpa något, så jag gjorde inte det x), för hittade inte direkt något som jag verkligen ville ha så.
 Kom hem underfär runt 7, satte mig vid datorn ett tag, käkade mat och duschade. Och när jag stod i duschen kom Älski hem :) Vi tittade på inlåst, eller rättare sagt jag tittade på det. Han satt vi datorn, iaf lite grann, ibland tittade han också. Sen så åkte vi hemt till honom och hämade min väska och sminket och såvidare, sedan hem till mig och "sova"/sova (a)

Nu kom jag precis hem från skolan. Eller nej jag kom hem för en timme sen. Har ätit lite risgrynsgröt eftersom det var fisk i skolan, och jag gillar inte de.. blääh. Men risis är gott x) Nu så bökar och snosar Wilma runt i min säng och letar efter en liten gottis :)
Oj hjälp! Nu hade hon ner platttången -.-

Ikväll (eller vid 5) så kanske jag ska färga håret :O Vågar jag? xD



Jag i morse
Nu äre hööööst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0