Idag 29/10, igår 28/10

Jag har märkt en sak. Hehe, jag skriver typ på bloggen varannandag. Fast då skriver jag om båda dagarna. Jo men jag tycker att det är kul att skriva om vad jag har gjort och så, sen är det upp till människor om dom vill läsa om det eller inte. Hihi. Så tänker jag iaf

Men jodå, igår var jag hemma hos Fredrik ett tag ensam. Han kom hem på lunchen och åt liskom och så mös vi lite. Känns som det är den ända tiden vi hinner vara men varandra ensama och ta det lugnt och mysa liksom. Annars är det bara en massa folk hit och dit och man hinner aldrig ta det lugnt. Hehe, men det är inge fel med de heller. Men sen när han åkte så satt jag vid datorn till typ 2 eller halv 2. Då åkte jag hem en snabbis och höll på med sötnosarna till Johanna och Nickan kom förbi och "hämtade" mig och sen gick vi 200m till Nick för han FYLLDE 16ÅR! Vi åt tårta, tog kort med han systemis (älskar den) och så höll jag på med en såndara kub hela tiden. Hehe, belv besatt, och hans katt. SÖT! Men det var chill! Sen typ halv 5 gick vi till bussen som flickorna skulle ta och då kom Fredrik förbi och hämta mig! Åkte hem till honom och gjorde korvstoganoff och ris till hans päron och oss. Så jävla god den blev! (och f.ö. tycker inte ens jag om korvis, men den blev god!) Sen så chillade vi lite hemma hos honom. Jag gjorde bla. korsord (<3) och han spelade nått fucking spel ^^ Sen lite senare kom Robin, så åkte vi till Haninge och tankade och han hämtade Becca. Så åkte vi runt lite, visste inte vad vi skulle göra direkt. Fast tillslut åkte vi hem till Fredrik och så kon Viktor och Fredde (?) som skulle kolla på några delar. Eller aa Viktor köpte några bilgrejer av Fredrik och sen åkte dom. Fast så kom Ankan och Emi, så åkte vi ut och så kom Micke också. Haha, så efter ett tag skulle alla hem och då åkte vi också hemmåt först till mig och hämtade några saker och sen till Fredrik.
Herregud.. vad långt det blev!

Men idag så ska jag nog vara med Emma om hon nu vill de (?) Höhö, antingen sover hon eller så dissar hon mig ^^ Hoppas på att hon sover -.- <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna är tjock

2009-10-29 @ 20:12:58
Postat av: jennifer

jävla retard

2009-10-30 @ 14:29:14
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0