16/10

Det första jag ska säga är: Fredrik, jag älskar dig och jag kommer alltid finnas för dig vad som än händer! Du är underbar älskling. Vi har varit tillmammans i 15 måndader idag! Och jag är lycklig med dig.

Men det jag har gjort idag, har inprincip inte handlat om Fredrik någonting.. Hehe. Var ju i skolan till halv 2, då mamma och Jessica kommer till skolan och vi åker direkt till stan. Till EastStreet. Får skriva på lite papper där, men eftersom att jag inte hade ätit något på hela dagen så var jag tvugen att gå och äta mig innan jag skulle pierca mig. Och nej, jag har typ inte sagt till någon att jag skulle göra det, så.. HEHEHE. Suprise(?) Men iaf, vi gick iaf till Ringen och jag tog en Shibata(?) och käkade, medans jag pratade i telefon och fick reda på en sak som inte alls var kul.. Krock. Men när jag hade ätit upp så gick vi tillbaka till EastStreet och..dömdömdöm.. stack en grej igenom naveln, och vips så var det en rosa piercing där. Gjorde lite småont faktist. Höhö, vågade inte titta xD Så när det var klart gick vi till Medborgarplatsen så att Jessica kunde få en grej av sin chef och så handlade vi mat också.
Nu e jag ju såklart hemma och har precis ätit. Mumsi :) Fredde kom precis och åt också, men han ska strax åka till jobbet igen -.- Hehe <3 PUSSS

Kommentarer
Postat av: Becca

fuuuuuuuuuuuck you tjuvfanskap! varför sa du inget för.. baaaaajs!!! <33<3<3<3<3<3

2009-10-19 @ 16:56:11
URL: http://loveisanability.blogg.se/
Postat av: jennifer

mohahahaha, borde jag gjort det :D?

2009-10-19 @ 17:14:51
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0