7/10

Tjenis! Hann inte skriva igår så får skriva om det idag dårå.

Igår var det en fullspeckad dag. Haha, klipp och fön prov i skolan. Antar att det gick ganska bra faktiskt. Sedan resten av lektionen fick vi göra vad vi ville. Och det spårade ur, hahah alla var trötta och gjorde typ ingenting. Eller så gick allt bara fel xD Haha, men efter skolan var jag med Emma. Vi är ju lite sådär roliga tycker jag! Vi åkte till Tyresö C och köpte varsin glass och sedan hoppade vi på 840 mot Forum Nacka. Och gissa vad vi gjorde där? Vi hade jätte kul. HAhaha, jo det vi gjorde var att gå på toalett besök, titta runt lite i affärer och sedan sitta på ett och samma ställe i 1,5 timme och stirra på folk osv. Hahah, och det var faktiskt kul. Även fast det inte låter så skoj kanske, så vare det och för övrigt så äre alltid kul med Emma xD Vad man än gör så lyckas man alltid att garva med eller åt henne. Mohahhaha. Mot slutet köpte vi varsin liten pommes på burgerking, då vi även stötte på Linus. Tjockis x) Hemväg blev det klockan halv 8 så Becca hämtade mig i Tyresö C. Hon övningskörde och de gick bra ;) Men vi åkte hem till mig och jag fick i mig något att äta. Så i typ 20 minuter höll vi på och försökte fixa hennes mobil, eftersom hon inte kunde ta emot några sms. Skummo. Tillslut så gick det bara helt rondom sådär och vi spelade need for speed tills Fredrik, Ankan och Sebbe kom hem och trodde att dom ägde. Haha, iaf grabbsen (a)´



Så här såg den fina rosa bilen ut efter Becca hade kört en omgång
Hahah, fyfan vad vi garvade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0