6/10

Jahaja, nu vare den sjätte oktober också. Vad är det för dag? Jo det är en tisdag och det betyder att jag börjar tidigt i skolan.. annars så äre ju min namnsdag idag, Och alla andra vid namn jennifer och jenny såklart. Så grattis till mig :)

Hur som helst. På frisören idag så var det valfritt arbete. Fast alla valde dock shampoonering+föning+slyting. Först var jag "kund" och Johanna tvättade, fönade och stylade mitt hår. Hahah, kanske inte styla och styla direkt, men hon plattade det :) Sen så gjorde jag samma sak på henne. Och lite förändringar blev det också. Rebecca L färgade håret rött! Oväntat fint verkligen! och Emelie klippte Fridas hår, Nick gjorde en frisyr på Carro eller ja, alla gjorde väl nästan frisyrer. Sedan vare Rebecca O som klippte ludd och i slutet klippte jag till min lugg så det blev lite kortare också. Höhöhö, kul lektion!
    Efter skolan åkte jag, Johanna och Fanny till Haninge C. Mmmh, subway macka! Hahah, jag och Johanna åt det och Fanny var ju lite tråkig och tog donken xD Hehe! (a) Så gick vi runt och tittade på lite grejer. Vid 5 kom mamma dit också och då käpte vi en vinterjacka till mig. Äntligen! Så slipper jag gå i den där jävla fjällisen xD (inte fluff fjällräven, utan den andra "tunna") Yäyä, men det var nice. Och så köpte jag rakhyvel grej som man sätter på rakhyveln (?). haha cp, menmen, så vare xD

Så käkade jag typ för en timma sen och snart tror jag att Becca och Fredik kommer. Yähyäh, klockan nio är det DESPTERATE HOUSEWIFE <3 WIHIIII

Kommentarer
Postat av: päron

ta't lugnt bah

2009-10-06 @ 22:49:08
URL: http://eperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0