5/10

Wiho, gud vad jag är duktig xD

Skola som vanligt idag. Hände inte så mycket speciellt direkt, äcklig skolmat var det iaf.. Så fick jag sällskap av min bror på hem vägen också. Haha, käkade lite mackor och sedan bar det av till gymmet. Var där i ca en timme, Jag ville sola men fick inte för Jimmie.. den skiten ville inte vara ensam. Haha, jaja får göra det nån annan dag -.- Men när jag kom hem så satte jag mig och sydde in mina bryxor lite till. Och nu ttycker och hoppas jag att dom är precis som jag vill ha dom.

Så precis nu blev jag klar med mina lilla pannkaks-stekning. *stolt* Jag gjorde faktist stora pannkakor den här gången och vipps, jag klarade det! :D Moheheh Bra jennifer :)



Min första pannkaka, och kolla den blev bra!


Kommentarer
Postat av: Mami

Love you <3

2009-10-05 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0