31/10

Rabies.. Vilken natt.
Kom ju hem jätte fint igår sörrö, med den galna buss schaffören och emma i telefon och allt.
Men sen så kunde jag verkligen inte sova. Så satt vid datorn till 3 typ och efter de så började det en bra film på 4an som jag tittade klart på. Har ingen aning om vad filmen hette men den var bra. Så under tiden så försökte jag få tag på min lilla krognisse-fredrik. Men ikke sa nikke fick inte tag på honom ett dugg. Inte ett ljud av honom, ingenting. Smsade ju dock med honom precis innan jag kom hem men sen slutade han svara. Riktigt störande, så jag fick ju en massa hämska tankar i hjärnan och då kan man ju verkligen inte somna. Så där låg jag 6 på morgon.. dö trött men kunde verkligen inte somna. Så började man gråta också. Woho. Då hörde mamma mig och kom in och pratade. Hon sa en vettig mening som faktist är sann "Inga nyheter är goda nyheter". Fick mig att tänka om lite och sen fick jag lägga mig mellan mamma och pappa i deras säng. Blev som en 5 åring igen. HAHAHA yääh i'm a freeeeak kommer alla tänka nu. och typ kan hon inte klara sig själv? Tänk så nidå, jag bryr mig inte. För jag älskar mina föräldrar mest av allt.

Somnade iaf tillslut runt 7. Pappa gick väl upp halv 7 om jag har rätt så då tog jag hans plats och somnade sött. Och precis, då trodde man äntligen skulle få sova. Men nej nej. Halv 10 ringer Fredrik och säger att han står utanför och knackar på mitt förnster. Men eftersom jag inte sov i mitt rum hörde jag inte det. Men jag gick i alla fall upp och öppnade. Så fick jag krama om honom. Han sa förlåt för att han inte hade svarat och att han hade glömt mobilen i jackfickan när han kom hem vid 3. Så woho, då har man varit orolig i onödan. Men det gör inget. Jag älskar honom så grymt mycket <3

Så försökte vi båda somna om inne i mitt rum. Vilket han hade lätt för men jag kunde fan inte det. Usch, fy och blä. En massa sms och mobilsamtal till oss båda hela tiden kändes det som. Jag sov som mest i 30 min. Men nu är jag ju pigg...

Efter att ha legat i sängen och vridit mig i 3 timmar till gick jag upp och som sagt. Fick med mamma till Länna så jag kunde köpa mina skor. WOHHHOOOOOO.



Ikväll blire fest med Becca <3 See yaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0