3/10

Partypoooker! xD
LÖRDAG Så vare ju såhär att man vaknade och ehm käkade ääääääääägg macka <3 Dagens höjdpunkt! Haha nej men skit på mig. Inte ens kul. Men vid 1 så åkte jag hem till Fredrik och hjälpte honom med att duka, plocka fram allting, städa och allt sånt där. Robin var även med. Det tog väl ett ganska bra tag allting samanlagt, för vi drog hem till mig en snabbis också och hämtade singstar och lite grejer. Och vid 4 duschade jag och gjorde i ordning mig och sånt där. Höhööh
Klockan 6 kom alla människor. Hmm ska se om jag kommer ihåg dem. Kanske inte så intressant men skriver upp dom för att friska upp minnet xD. Becca, Maddis, Gb, Sebbe, Ida, Densie, Jimmy, Micke, Emmi, Ankan, Jimmie, Langen, Alkis. Gud vad duktig jag är. Haha, men det blev typ då käk.. Mmm hamburgare fast fyfan jag åt typ en halv (?) Jag som var så hungrig på dagen. Yäyä. Men kan samanfatta kvällen lite kort då. Det var käk, singstar, proppen gick när jag satt på toa (2 ggr till å me -.-) guitar hero, dans, dricka, luft, prat, skratt och så kom det snorungar! Daamp!. Haha ja det kanske inte låter så kul. Men det blev en lyckad kväll och jag hade kul typ hela tin. Vissa drog och vissa kom. Blev varken mer eller mindre. Plus minus noll inprincip. Haha, och på natten när alla hade dragit och man ville sova så gick ju inte det inte. Alkis(Micke) och någon Hanna hade invarderat sängen. Och nej inget snuskigt. Vi satt och tittade på filmer på datorn. Dom satt i sängen och jag och Fredde på golvet. (Jag var typ död xD) Men somnade typ runt 4-5 iaf. Mysmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0