30/10 - Emma make me happy

Peace out I´m home.
Kom precis hem och mina ödlor (nej förlåt, mina och fredriks) springer runt här och är söta. Wilma börjar bli lite avis märker jag. Hehe.

Nej men back to today or yesturday (?)
Har varit med Emma hela dagen i alla fall. Mötte upp henne vid Gullmars klockan 3, där även Johanna och Nick var. Fast hann inte direkt häla på dom innan dom skulle hoppa på sin buss, men dom var där iaf. Jag och Emps drog in till EastStreet. Hehe awkward.. Skulle kolla min piercing. Ännu mera awkward..! Men ja det tog ju typ 5 sec och sen var de över. Då drog vi in till T-centralen och tittade runt lite på drottninggatan. Jag hittade ett par skor. HEHE som jag förhoppningsvis ska köpa i morgon om jag kan lura med min käre mamma (a) Så måste jag då även köpa inlägg till ett par andra skor. Sen så gick vi bla. in på Zara också. Och så knatade vi en bit. Letade efter ett par grabbar som visade sig skulla vara sånna där gatumusikaner bara för skojj liksom. Hehe. Men vi hittade dom tillslut. Någonstans i Gamla stan. Kevin, Manne och Fredrik, heter dom om jag minns rätt (a) Roliga typer :) Men helvete vad kallt det blev efter att man hade gått och stått och tittade på dom. Kunde fan inte gå (igen) för att mina fötter var helt frysna som isbitar. Uscha, Men inne på BK tinade dom upp.

Vid 7 åkte jag hem och Emma till Putte. Jag skulle käka förstår ni. Hehe pizza ftw. Så tittade jag även på Idol med mamsen tills de var slut. Då vid 10 åkte jag till Gubbängen, hem till Putte dårå. Var där tittade på tv och film, Chillade. Läskig styvmorsa dock på slutet.. Filmen var "What happen in Vegas". Har sätt den förr men det är grymt rolig. Haha.
Hem resan blev ju dock lite retard. Eller vi åkte från honom typ kvart i 1. Var på gullmars ett och hann med sista Nyfors bussen som gick 10 över. Min buss hade redan slutat gått så hoppade på den och klev av vid centrum. Missade precis nattbussen som gick förbi mig. Snark. Fast Emma hade då också hoppat av så ja.. vi började knata hem till henne för att bussen ska komma tidigare då. Så vid Kumla skola väntar vi och sedan kommer den i en jävla fart. Herrejisses. Tog ba 10 min hem (eller där jag skulle gå av) med den dära jävla farten och sen fick jag också gå  i 10 min. Pratade med Emma i telefon så jag var inte ensam genom peddo skogen :) Hehe

Men kom i alla fall hem för lite mindre en 30 min sen. Kanske ska hoppa i säng. Fast jag tror inte det. Är inte direkt trött :) Så vi får se. Hörs <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs! va händer ikväll då? ;)

2009-10-31 @ 15:42:28
Postat av: jennifer

mycket ;)

2009-10-31 @ 15:55:18
URL: http://jennjenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir det fest eller;)?

2009-10-31 @ 15:58:16
Postat av: jennifer

varje jag ;)

2009-11-03 @ 18:50:36
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0