29/10

Yääh, nu fick jag tid att skriva lite också.

Fick i alla fall tag på Emma "Sömntuta" Persson efter ett tag. Runt 2 sisådär.. Fast vi träffade inte fören 4 eftersom jag var tvungen att vara hemma klockan 3 då Wilma "Tjockis" Persson kom. Hehe, roligt att dom har samma efternamn.. :D Och ena är en människa och den andra är en hund. Hihi, Men ja, jag mötte Emma vid centrum dårå som vanligt nästan. Hon köpte en frank hotdag eftersom hon var dumnog att lämna boet utan att ha ätit någon mat. Sedan lämnade jag nyklarna till Fredrik och så bar det av till Skärholmen förstår du. HEHEHEHE, nej men gud. De tog ju ett tag kan man ju säga. Snarare typ hmm.. vet inte, tog inte tid. Så vi skiter it. Gud vad jag känner att jag bara babbla bort allting. Men i Skärholmen som sagt tittade vi runt i affärer. Dock hittade ingen utav oss något att köpa, plus att jag är pank så jag hade ju inte direkt några pengar att köpa med heller. Hittade iaf ett bar coola leggings, som verkligen såg ut som jeans. Med dragkedja, fickor och hela köret. JÄÄJÄÄÄÄ. OCH SEN DÅ. Åkte jag hem så att jag var hemma till 7 för att mamma hade sagt att hela familjen skulle äta tillsammans och då är det ju klart att man tror att man ska göra det också. Men nejnej. Då hade dom redan ätit. Vad fan e de liksom? Då kunde jag liksom ätit pannkakor hemma hos Emma istället! ORVAR. Eller varit med Emma längre de också. Och mammas förklaring löd "jag hörde att du hade åkt till Skärholmen, så jag trodde inte att du skulle hinna till 7" Nej men kul. Då kunde man ju liksom ringt och sagt eller åtminstånde frågat mig ifall jag skulle komma hem. Jaja inte mer med det. Fick i alla fall sällskap när jag åt, som tur de..
Så har jag klappat Turmis/Turminator, Toxic och Lillis i alla fall. Och Wilma blev helt galen och ville se vem jag pratade med, men när jag väl lyfte upp henne och skulle visa så såg hon väl inget och ville ner. Så var det sådär, upp och ner några gånger. Hahah , blev du avundsjuk va Wilmis?

Justja, GRATTIS JENNY PÅ 16ÅRSDAGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0