27/10

IDAAAAAG, gjorde jag också lunch till älsklingen. Hahah det blev samma som igår (a) Men han klaga inte på det ^^, Så tittade vi på tv en snabbis och sen åkte han iväg och jobbade igen. Då följde jag med mamma till Colorama och beställde tapeter till vardagsrummet bla. Sen när jag kom hem "kelade" jag lite med Ödlorna och gjorde mig i ordning ovs. Så ca klockan 1 åkte jag till stan med Becca, hoppade på samma buss som henne på alléplan sörrö. Knatade runt i stan och tittade på massa kläder. Becca köpte en klänning och ett skärp, men fattig som jag e köpte jag ingenting ^^ , Men jag hade förvisso råd med att äta på ett onyttigt ställe igen. Minus punkt minus. Efter stan åkte vi hem till henne, fast jag hann knapt var där i 10 minuter fören Fredrik kom och hämtade mig. Vi skulle göra mat åt hans päron.. men vi hann inte för hans pappa kom hem för tidigt. Höhöhö, Så vi busade lite innan maten och sedan har vi varit i garaget. Mohahaha, jag tyckte det var kuuul för en gångs skull ^^ Eller det är såklart kul när man får göra någonting så man känner sig behövd liksom och inte bara sitta i ett hörn och glo. Hehe, fast som jag sa.. idag gjorde jag saker. Eller jag, Fredrik, Sebbe och Jimmie skruvade isär hela F&S's motor till beståndsdelar. Moahahah, jag va stark :D Aja.. herregud.. Det tog iaf typ 2 timmar och sedan var det ju DH. WIIIIIIIIHO. (Alltid tisdagarnas höjdpunkter!)

Nu sitter jag här.. som jag har gjort ett tag (?).. Fredrik är söt och ligger och sover den sömntutan. Funderar på att snart krypa ner brevid honom för det ser så mysigt ut. Wiihi, men det är SNART, nu ska jag göra något annat på denna hämska dator ^^ Byebye bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0