26/10

HejsanSvejsan! Är hemma hos älsklingen och har varit här ett tag nu, fast först kan jag berätta om gårdagen eller aa.. rubriken! 26/10 :)

Igår vaknade jag typ halv 10, åt frukost med mamma och så åkte vi iväg och tankade bilen och köpa filadelfia ost. ÄNTLIGEN. När vi kom hem så var iprincip Fredrik där också. Han hade lunch och självklart så gör makaroner och korv till honom eftersom jag är så snäll! (usch, jag är för snäll ibland, hihi men jag gillar de) Sen klockan 11 kom JohannaM över. Så satt vi vid datorn en stund och senare färgade jag hennes hår. Mörkblondt (?), Jag tyckte det blev fint! och jag tror hon tyckte det också. Hohoho. Så fönade jag och plattade hennes hår. Och helt pölttsligt var typ klockan 4 ^^ Och vi blev hungriga, så vi åkte till Globen, för att vi hade tänkt att vi skulle äta på Subway, men det blev ett onyttigt ställe.. Som jag inte kommer nämna namnet på ^^ Sen åkte vi hem till henne och sjöng singtar osv. Vi gick till Emma också, men hon var inte hemma så då knatade vi till Dominique istället och gick in till henne och pratade :) Hon e så söt, Hihi. Så blev klockan 10 och jag åkte hem och hoppade in i duschen. Och så kom Fredrik hem och så sov vi. MYYYYYYYYYYYYYYYS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0