25/10

Wiho. Igår blev det att vi drog in till Högbergs så att vi var där halv 6. Käkade mat, umgicks och dansade. Det var trevligt och roligt :) Fast vi minderåriga var tvunga att dra klockan 11. Så då åkte typ alla i mitt sällskap hem/drog vidare. Höhö.

Idag har det bara varit en riktgit slappar dag. Var på Baushaus med päronen och så har jag bakat en morotskaka. Fast den är inte klar ännu.. eftersom jag väntar på att grabbarna ska komma hem och lämna filadelfian. (eller hur det stavas..) Hihi. Annars som jag sa, har jag bara tagit det lugnt. Jojuste, jag har städat rummet lite. Och just nu tittar jag på när sötnosarna jagar maten :) (sysorna) skitsöta!

Snart kommer Becca och Gb hit också. Och förmodligen Fredrik och Jimmie någon gång senare. Sen drar vi nog ut :) Pusshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0