24/10

Vi vaknade halv 10 idag, så klädde vi på oss och åkte till Djurmagazinet. Hämade boet som vi fick på köpet och bytte 75W lampa till en 50W istället, och så köpte vi lite sysor som dom äter och en burk som vi har dom i :| :) Och så hämade vi självklart sötisarna. 3 st småsmå leopardgeckos som arten heter :) Fast vi vet inte riktigt vad dom ska heta. Kanske ska tjejerna heta Maja och Stina, sedan ska Fredrik få hitta på killnamnet. Höhö.
Så nu är dom är bakom mig så fina :)

Efter att vi hade hämtat dom och lagt dom i buren osc käkade vi frukost och tittade på tv. Sen vid 12 följde jag med mamma till CamillasBlommor i trollbäcken, så köpte vi blommor till Jessica där. Sen när jag kom tillbaka skulle Fredrik åka och köpa en bakaxel. Hehe, så jag har nu suttit vid datorn ett väldigt tag :O .. Duschade för en timma sen och efter de kom Becca och lämnade armbandet som hon hade lånat :)
Nu ska jag typ göra i ordning mig.

Klockan 5 ska vi alla (mamma, pappa, jag, jimmie och Fredrik) vara i centrum och möta upp Emma. Sen där ifrån bär det av till stan för att fira min syster! WOHOOO.
Skriver mer om det imorgon säkert :) Pusshej!


Här inne bor sötnosarna! <3
Fast dom är ju lite rädda för tillfället, så dom gömmer sig under stenen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0