23/10

FREDAG!
Idag så var det så att jag var i skolan (som vanligt). Får både sms av Nick och Johanna som det står att jag ska säga att dom kommer senare och blablabla. Hahah och jag kom ju också sent. hehehe, men sa iaf det när jag kom. Inte så intresant skoldag dirket, så vi hoppar över till efter skolan.

Efter skolan åkte jag och Fanny hem till hennes så hon kunde hämta sin mobil. Så visade hon mig runt lite. Höhöhö, och sen fick vi springa till bussen. Vi åkte till Globen och köpte subway macka :D Eller det var rabattkuponger så när jag köpte en 15cm macka, så fick man ett på köpet och få fick hon den :) Gottgottgott! Så köpte Fanny en ring på glitter och jag ett par rosa örhängen :)
  När jag kom hem ca halv 5 satte jag mig vid datorn och laddade över dom sista bilderna på facebook. Så kom Fredrik hem och då skulle jag prata med pappa och mamma och kolla ifall vi fick köpa djuren. Dom sa såklart ja! WOHO. Så direkt då vid halv 6 (?) åkte vi till djurmagasinet och köpte alla grejerna. Teriarium, mat&vatten skål, stenar, pinnar, sand, lamopr och självklart ödlorna. HIHIHIHIHI skitsöta!!! <3<3 Fast dock fick vi inta ta hem dom idag :( Vi skulle packa ihop allting och sådär och hämta ödlorna imorgon, och det förstår man ju på sätt och vis. För det första så tycker dom säkert inte om att flytta och för det andra så skulle inte jag heller vilja ligga i en burk i flera timmar. Så vi åkte i alla fall hem och gjorde som vi blev tillsagda. Och det gick ju bra :) fast först åt vi lite mat såklart.
Sedan var det idol klockan 8 som jag och mamma tittade på ensama en stund tills Emma kom 20 i 9 och tittade med oss :) Så gjorde vi glass med varma hallon. Helvete vad gott det var! Muuumma! Så fick jag mina favvo godisar av sötnosen också (a)


Glass och hallon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0