22/10

Shit vilka dagar. Har knappt hunnit sitta vid datorn så mycket så att jag hunnit skriva blogg på dom här dagarna. De ända jag har gjort är typ att ladda över alla bilderna fårn visningen till facebook.
Men nu ska jag berätta om tordagen.
Typ inga människor var i skolan. Haha, vi var väl ca 9-10 pers. Hade svenska, matte och engelska, vilket inte var ett dugg roligt ^^ Efter skolan åkte jag hem och började ladda över alla hundramiljarder bilder. Eller i alla fall några hann jag med är lägga över ;) Sedan vid 5 kom Jennie och hennes Fredrik och hämtade mig och så åkte vi hem till dom. Där Fredrik byggde några bordsgrejer och Jennie letade efter räkningarna som hon hade slarvat bort.. Var där i en timme underfär och sedan knatade vi över till dom andra Olander(na) eftersom vi skulle äta där. Men medan vi väntade på att alla skulle komma hem så färgade jag Jennies hår. Dock ingen annan färg, det blev svart och fint som vanligt :) När det var klart satt vi och snackade medans vi väntade på sega Kalle som skulle köpa gurka ^^ Och sedan käkade vi. MUMS! Kyckling i ung med potatis och satziki. Cicci gör alltid god mat! Men efter maten spelade jag, Jennie och Jessica Wii! Kommer inte riktigt ihåg vad spelet hette, men de var typ nytt iaf. Hahah och ett speciellt spel vare när man skulle åka flygplan och fånga ballonger och skjuta ner den andra. Hahah jag garvade så jag grät, det var så himla roligt. Hihihi!
Drog mig hemmåt ca klockan halv 10 eller nått sånt. Hoppade in i duschen och la mig i sängen med baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0