2/10

Jag är trött, trött, tröött, trööööööötttt. Eller a rätt så iaf xD, haha. Idag (igår?) kom Robban och Affi in och sjöng för Fredrik kl kvart över6. Han öppnade lite paket och sen åkte till jobbet. Jag då somnade om. Annars var det slappt i skolan. Har ju bara arbetsmiljö, mentorstid (då vi fikar) och engelska. Åkte hem efter skolan och spelade mupp (a)... Siims2. Var allmänt seg bara. Sen vid 4 5 åkte jag till fredrik, och sedan åkte vi och hans päron till kina resturangen och käkade. Och jag tog förengångs skull inte det jag brukar. Jag tog något annat. Mohahah (a) Sen på kvällen kom lite av hans släkt och kompisar och "firade" honom. Jag tittade på Idol :D MOHEHE. Gud vad jag e trött känner jag nu xD. ÅÅÅÅRKAaant'e. Tack för mig och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0