20/10

HEJBLOGGENIDAGHARJAGGJORT! Nej drev.
Men idag har jag ju varit iskolan, eftersom jag inte skolkar som vissa fjortisar gör. Jag är en duktig flicka *not* På lunchen idag kom älsklingen och Sebbe och hämtade mig så åkte vi till GreenBull och käkade. Han bjöd mig (a) Wiho. Tack baby! Det var gott och jag blev mätt för en gångs skull xD Seden på frisör lektionen skulle vi bara rent allmänt göra fint i salen. Bla sortera upp alla färger så att dom ståg rätt. Och helvete vilken tid det tog alltså. Jag RebeccaH och Carro fixade med det och så ibland kom Johanna(J) och var allmänt cp. Hahah puss på dig gums! Så gjorde jag också en svinrygg som ska visas imorgon på visningen :|

Efter skolan åkte jag in till stan med Fanny och Nick. (Fick då reda på att muppens bakaxel hade gått sönder, Mohaha rätt åt dig (6).) Men innan vi åkte till stan köpte jag en cafecooler! ME LOVE. och sedan åkte vi till slussen. Höhö. Så köpte Fanny ett svart linne, så gick vi till medis och tog t-banan där ifrån till globen. Där jag köpte ett rosa linne från Bikbok och Nick jeans och sen, hahah gick vi till gullmars och tog tunnelbanan mot Farsta Strand. Där vi hoppade av vid Farsta och käkade på Donken. Gick runt lite tills vi åkte hemmåt. (fråga mig inte varför vi åkte såhär, hahah för det är svårt att förklara. PEACE)

Nu är jag hemma sen typ 30 minuter tillbaka :) Klockan nio är det DH! MISSA INTE :D pussisar!


Carros, Min, Rebaccas (H), Johannas och Jennifers (N)
Sedan var det 3 st andra som jag inte hann ta kort på :)
(+ dom är snyggare irl)



Här är jag på Gullmars med min Cafecooler!
Fanny och Nick tyckte att jag såg ut som en eskimå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0