19/10

HejsanSvejsan!
Ska börja med att säga att min matte lärare. ULLLAAA gör sina nior så det ser ut som g:en. alltså sånna : g. Skit irriterande. Hahah, annars så gick det ju bra i skolan. Alla i klassen var bara allmänt flumm och kunde inte koncentrera sig. Menmen. Hahah, efter skolan hämtade mamma upp mig, så åkte vi hem för att jag skulle hämta ett papper och sen åkte vi till Högdalen. Gick in på BrunettenBlondinen och en tjej (Jessica) skrev på att jag kunde praoa där m.m. Sen gick vi till Jysk och köpte ett speciellt lakarn som har invikta kanter och skit så att det inte åker upp så lätt man rör sig i sängen. *Tumme upp* Sen bar till at till Tyresö Centrum där jag mötte Fredrik och Sebastian och vi gick in på Djurmagasinet där jag och Fredrik tittade på *****. Mohahah, för vi ska köpa sådana sörrö. Kela med dom å ha kul :D JIIIH. Ja men så pratade vi med en kille där som berättade om de olika "sorterna" och sådär. Och Fredrik blev typ sugen på engång så direkt när vi gick ut ur butiken så han "Älskling, ska vi köpa sånna i kväll?" Hahaha så söt :) Vet inte om vi ska göra det direkt men i veckan blir det nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0