1/10

Tjena, här sitter jag och äter en Herbalife (proteinbar). Har precis kommit hem från gymmet sörrö.

Annars så var det ju skola som vanligt. Har ändrat schema så började 8.15 idag istället för 8.40. Men de e nice, för då slutade vi inte så sent på tisdagar. Satt vid datorn på svenskan och gjorde om/förbättrade bokanalysen. Sen på matten fick vi tillbaka våra prov. Jävla skit.. 2 poäng ifrån VG, Aja. Haha så var det brandövning på matten också. Suck, och kallt för det också. Sedan på engelskan kollade vi klart på Bridget Joens dagbok och skrev lite om den.
Efter skolan var jag med Johanna. Vi åkte hem till mig och gjorde kladdkaka. MUUMS :D Äntligen får jag baka. Wiie. Hahah, så kollade vi lite på bilder och skit. Hon åkte hem halv 5 då jag inprincip åkte direkt till gymmet. Duktiga jag :)

Men nu har jag brottom, måste hinna klä på mig andra klääder ock skit. Höhö, vi ska vi åka till mormor och morfar. För morfar fylller år idag. GRATTIS! :D



Min och johannas goda kladdkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0