17/10

Nu är det lördag. Och klockan är 16.36. Jag har precis plattar håret nu. Så nu är det platt och inte krulligt. Höhö. Vaknade klockan 12 av att mamma smsade och frågade ifall jag var vaken -.- Haha xD. Så jag och Fredrik gick upp och käkade frulle. Så kom Hasse för att hämta både Wilma och Jessica och precis då skulle Fredrik iväg också. Så där stod man ensam klar. Hahah, nej pappa var hemma. Men jag satte mig i alla fall vid datorn ett tag. Sen vid 2 åkte jag till centrum och var med Emma ett tag. Inte alls länge, höhö för sen skulle hon iväg och jag skulle hem och duscha. Så haha jag åkte hem och duschade. Åååh, det är så skönt. Jag älskar deet! Men jag hoppade i alla fall ut ur duschen efter ett tag och rengörde piercingen. Höhö.. hade redan glömt att man skulle göra det på morgonen och på kvällen xD Inte bra. Haha, men det gick bra och så fönade jag håret och plattade det.

Här sitter jag ju nu och ska sminka mig. Klockan 6 ska jag vara hos Emi. Hon här tjejmiddag så jag fick komma! Blir säkert kul :) Fast kan dock inte dricka.. Eftersom efter 2-3 veckor man tagit piercingen får man inte göra det pga något. Så jag lär inte dricka. Men det blir nog kul iaf x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0