15/10

Hejsan!
Idag så var det en rätt tråkig dag i skolan, bara bas ämnerna. Menmen det är sånt man måste kunna också. Efter skolan åkte jag i alla fall hem och käkade. Min bortskämda hund var också hemma så hon fick ju lite.. *snark* Vid halv 4 hoppade jag på 824 där Johanna satt, så åkte vi hem till henne och hon duschade medan jag satt vid datorn. Sen så gick vi till centrum och "hängde" där ett tag. Träffade Emma och Jenny också, så pratade med dom ett tag. Hehe. Sen gick vi hem till Johanna igen så hon fick käkade, och i o för sig s¨gjorde jag det också. Hehe, två st pannkakor. Gottigottiii, så var vi hemma hos henne ett tag. Men tröttnade på att vara inne så vi tog första bästa buss som kom, vilket var 824 mot Haninge, så hoppade vi av vid Västa strandvägen (vändelsö) och knatade till ett "stup". hahah, det såg ut som de xD Men det var fett ballt. Så vi gick ner för "stuper" (brant backe) och sedan mot bussen igen. Yeeah I know, no lifers :D Och på bussen hem satt Jocke (bror till johanna), höhö kulkul. Men vi åkte i alla fall hem till mig då och tittade bla. på inlåst., men nu åkte hon precis hemmåt :)

Och nu är dagen slut. Yiiihii. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0