15/10 - falsk, falsk och åter igen falsk

ÅÅÅH! Jag får panik. Jag får verkligen panik. Hur fan kan folk vara så hilma falska? Jag förstår inte det, hur man kan ni leva med er själva och låtsas vara en bra vän? Usch jag blir så jävla irriterad och jag är så jävla irriterad just nu. Hur kan jag tro på det du säger egentligen? Och allt du sagt och bara ha velat förstöra och en massa skit och nu bara låtsas som ingenting har hänt eller någonTIIIIIIING. OOOOO MY GOOOOOD jag är sur. USCH!!!!!

Tack för att du sa det här till mig vännen. Jag har verkligen trott något som visats sig vara helt fel. DET ÄR DU SOM INTE VÅGAR STÅ FÖR VAD DU SÄGER! ÄCKEL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå det låter inge bra alls. vad har hänt och vem är detta äckel?

2009-10-16 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0