12/10 - morgon

Tjoho alla morgon pigga! (?) Eller det kanske jag som är morgon trött eftersom det är skola..

Igår så slutade det med att jag och Emma åt på burjerking (varsin crispy chicken meal) och tittade på fame! Den va grym :D och så blev jag väldigt glad att jag bara spenderade 45kr på mat och inte 95kr. Yeeaaaah! För jag hade räknat med kungshallen, så jag blev glad när jag bara behövde betala för dubbelt så lite ^^ Haha, ja jag är knäpp :)

Men jag börjar iaf 09.55 idag så det är nice. Så skulle kolla när bussen gick, det är iprincip därför jag sitter vid datorn just nu. och den går typ ca 54 från min hållplats, vilket betyder att jag får skynda mig när man kommer fram. Vilket bara är 2 minuter senare ^^ Haha, men läraren blir sur xD Fast jag har ju min lilla Johanna med mig också, så blir inte "sen" ensam. (y) Haha typ 1 min men whatever lärarna är sådär xD

Hearbalife drink på morgonen e nice. Haha, då får man i sig all näring och slipper sitta och tvinga i sig mackor på morgonen. Yeah! ointressant(?) :D NEJ! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0