11/10

Shitpommesfrittes, snart är det jul igen.. och jag hoppas fan att det är snö då, annars är det ju ingen mening att ha det? tycker inte jag iaf..

Men det har varit en lugn helg iaf. Riktigt skönt, eftersom dom två framöver är ganska fullspeckade. Men ja i fredags så färgade Becca mitt hår som sagt, samtidigt som vi tittade på idol och Fredrik låg i sängen. Vem vare som åkte ut? Kommer fan inte ihåg, jo juste det var ju Karolina. Så vare jaa.. Så fönade och plattade Becca mitt hår också. Sen tittade vi på en film (dumpa honom). Eller rättare sagt Becca tittade, eftersom vi andra somnade xD.. haha (a)

Igår satt jag hemma.. eller jag följde med mamma och pappa för att handla lite grejer. Så "bakade" jag en rabarberpaj och åt den tillsammans med päronen samtidigt som Becca, Fredrik, Jimmie och Filip kom vid typ 4. Sen så åkte jag, Becca och Fredde hem till Fredde, så fixade han med bilen och vi sjöng lite singstar sen åkte vi hem igen. Försökte koppla in Ps3 där uppe men det gick ju åt helvete och sedan åt vi klockan 7 (?) Så gjorde vi typ inte så mycket fören kl. 9 då vi drog ut och träffade massa folk. Bla. åkte vi till Donken och satt där i hundra år och jag träffade Johanna Vallez. Som var ett grymt bra tag sen, så det var kul :)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. vill gå på bio med någon ivkäll.. men vet inte vem eller vad jag vill se.. såå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0