Helgen 20-22/11

OOOOpsipopsi :)

Jag börjar märka att jag är in fullt intreserad av att sitta framför datorn och skriva om vad jag gör varje dag. Rätt så tragiskt faktist. Men jag tänker inte sluta med bloggen i alla fall, jag skriver istället när jag har tid och lust :) Acceptera det eller draaaa, mohahaha! :D

Men i helgen i alla fall, så hmm.. i fredags efter skolan åkte jag till haninge centrum med emma! Gick runt där ett tag i typ en halv timma, och sedan kom Beccas och Beccas mor och hämtade mig och så åkte vi direkt till Heron City. Kutade in där och jag fick köpa något och äta och sen klockan 15.00 började New Moon! Höll på i 2 timmar :) Jag kan inte säga att det var världens bästa film (förlåt alla kompisar som älskar den) men den var bra helt enkelt :D 1an var bättre.. HEHE! Sen så kom hennes fader och hämade oss och så blev jag hem skjutsad :) Thank yaah! Så åt jag mat och chillade lite granna och så klockan 8 drog jag och Emma till Café Bonza och tittade på Eric och hans band! Efter en timma gick vi till centrum och bara lodade! Träffade många roliga människor för övrigt. Du vet sånna där Forellen människor som man inte träffat på länge xD Och sen mötte vi Alkis, David, Bille och Tom. Var med dom och sådär. Hämtade upp Johanna och sen mötta vi Fredrik, Gb och Langen.

Sedan på lördagen var jag bara lite slappt hemma sådär på dagen. Gjorde inget speciellt. Jo jag hade typ ångest över att jag inte visste vart jag skulle äta och skit. Men det slutade med att jag åkte till Becca och åt där. Missade världens godade älgkött :( R.I.P . HAHA , fattaru? Nej.. ! Sen så gjorde vi oss i ordning och typ bara chillade till 10. Då blev vi skjutade till Gudö till en feeeest! Grymmaste evvöö må jag säga! Hahah! Laser lampa(?) och rök sprut(?) Vette fan vad det heter, men det var nice!
Så blev jag och Maddis hämtade av Älski <3 klockan 1. Tack som faaan! Skulle aldrig orkat knata med högklackat där assoooo. Hehehehe. Puss <3

På söndagen vaknade jag med en jävla magont. Fyfan. Men det hoppar vi över, gick upp ur sängen med Fredrik och sen knatade vi ner till soffan och tittade på reprisen på Idol. HIHIH! Sen vid 2 hämtade vi upp Fanny i TRollbäckens centrum och så åkte vi hem till mig. Vi bakade nånting! HAHA Jävligt gott blev det iaf :D och så tittade på Transformers ! xD hahaha ! Gb kom också och var meeed. Hihihihi,
Men what the fuck, sen vid 7 spöregnade det som fan när jag skulle följa med Fanny till bussen.. Wohoh! eller inte... Hade fucking no idea att det regnade -.- Men vi överlevde. Hahah , sen så tittade jag och Fredrik på Vem kan slå Filip & Fredrik och sedan Swagger. Så somnade jag gott som faaaaan klockan 12 brevid min pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0