31/10-2/11

Hejsan! Här har man inte skrivit på ett tag. Eller aa har jag? Whatever. Mohahah.
       Men ja. Lördagen spårade ur låtalt. Jag blev mycket besviken faktiskt. Men jag och Becca hade i alla fall kul. Vi åkte till Skogås och var där ett tag. Sen så hemresan.. ja det var ju en historia i sig. Haha
       I söndags gjorde jag inte alls mycket. Eller hmm.. vad fan gjorde jag? Jo juste jag var med mig själv hela dagen ungefär. Roade mig på datorn och jaa.. JUSTE (igen). Jag klippe min hund WILMA som iiiiinte kan stå still. Så jag fick iprincip damp på henne. Fast jo hon var ju sjäkvlart jätte söt eftersom hon bara började pussa på en och ställte sig på två ben för att hon ville att man skulle lyfta ner henne. Men nej, hehe det gjorde jag inte i alla fall. Men hon blev bra och nu ser hon i alla fall inte ut som en köttbulle i ansiktet ^^ Sen senare, vid 8 när Fredrik kom hem klippte jag honom också. WIHI gud vad jag är duktig! Han är så snygg! Hihi, eller åtminstånde blev han snygg. Haha, fast självklart var han snygg redan innan också. Men han blev snyggare om man får säga så :)
      Sen igår så var ju första dagen på praktiken. Började klockan 10, så gick upp halv 9 och åkte hemifrån ca 10 över 9. Hehe. Det gick faktiskt förfånadsfullt bra för mig. Jag fick bla. svara i telefon och boka in kunder, springa till banken, sopa upp hår såklart och så tvättade jag en kunds hår. Bytte även lamor i taket. Höhö, och så massa annat :) Min handledare gick hem typ vid halv 4 men jag stannade kvar och tittade på när en tjej som heter Sara klippe kunder, och så beskrev hon även vad hon gjorde och sådär. Så det var intressant :) Åkte där ifrån ca kvart över 5 då jag åkte diekt till Freddans jobb :) Mötte hans far på bussen också. Random (?) Sen när Fredrik var klar på jobbet åkte vi till centrum och handlade mat till bebisarna (Bebisarna = Ödlornan btw) Sen åkta vi hem till mig och åt middag. Tog det lugnt lite granna, "lekte" lite med bebisarna och sen vid 8 drog vi och ett par stycken andra människor ut och åkte bil. Hehe.
På kvällen när vi hade kommit hem hoppade jag in i duschen, gjorde ett handbad till fredriks torra händer, gjorde rent naveln och till de jag skulle komma fram till: Tittade på The proposal. Hahaha så jväla rolig alltså. Fast jag somnade dock innan filmen var slut... så får tittade klart på den ikväll i stället :D YEEEHE



(Min mamma är en paparazi)
Här klipper jag då Fredrik :)

BEBISAR!
1. Terminator 2. Toxic 3. Lillis


Ja dom är ju allt för goa. Går och står på varandra gör dom ganska mycket.


Här är Termis ute och går på Fredrik :)


Kommentarer
Postat av: JMM

HAR DOM LAMOR I TAKET PÅ DIN PRAKTIK!? :| bajsar inte dom ner i huvudena på folk då O.o ?!

2009-11-06 @ 12:14:44
Postat av: jennifer

va? nej O.O

2009-11-07 @ 14:19:32
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0