9/11

HEJSAN.
Nu måste jag ta min tid att skriva lite hära..

I måndags var det skola igen! WOHOOOO. Jag vet, jag är konstig, men jag har faktist längtat till skolan och få traffa alla ruuuliga klasskompisar igen. Heheh! Klippte ökadelängder på helt huvud också! Annars så var det inte så mycket speciellt. Men efter skolan ruschade jag hem (med bussen ofc) och hoppade in snabbt i duschen, packade kläder och käkade på 1,5 timmar.
Sen åkte jag till Tyresö C och mötte upp Johanna och hennes mamma och därifrån åkte vi till Hornstull och gick till Model House. Där blev vi sminkade och så fick man styla håret själv och byta om till de kläderna man ville ha. Så fick vi vänta ett tag och sedan blev vi fotade och allt sånt där :D HEHE det var kul, men mina bilder blev inge bra, hehe.

Här är lite bilder på oss två:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0