8/11

Dagen började inte så lovande, när man fick höra vad Becca hade och säga.. Jävla idioter, gör fan aldrig det någe mer!
Tänker inte berätta vad som hände, men dom som gjorde det vet nog att det var fel..

Annars så var det bara en slappis dag. Som för det mesta alltid söndagar är.  Fick risgrynsgröt till frulle av Fredriks mor. Så åkte Becca hemmåt och jag och Fredrik var kvar. Höhö, Vi tog ner täcken och kuddar till vardagsrummet, tände brasan, satte på tv och la oss o sängen och mös. WIHI. Riktigt mysigt. Börjar fundera på om Fredrik sätt mitt blogginlägg där det står att jag vill ha mera mys. I sånt fall så är det bra, plus att jag tycker om de ;D Så log vi där i typ 2 timmar. Sen åkte Fredrik iväg och skulle mecka, så gjorde han det medans jag var kvar. Tittade på One three hill bla. och så satt jag lite vid datorn. Så typ efter en timme kom han tillbaka. Så åt vi middag. Jag åt potatis med äppelmos, hehe det kanske inte låter så gott. Men det var fan as gott. Sen så hoppade jag in i bilen med Fredrik och Micke. Jag trodde vi skulle åka till Bagamossen på en gång, men det var typ: Först till Mickes verkstad, sen till Raksta, sen till Emi och SEN till Bagamossen. Snarko.

Men när vi kom hem till mig, så var det första att ge pappas present eftersom det var farsdag. Wihi, han blev glad. Så hoppade jag i säng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0