7/11

Så, nu hinner jag. lite granna i alla fall :)

Jo men så här var det ju, i lördags kommer jag fan inte ihåg vad jag gjorde på dagen :S men det var säkert inte så intressant dårå. Eftersom då borde man ju kommit ihåg det. Fast typ klockan halv 6 åkte jag till Becca på Norrby (flytta närmare ^^), där vi gjorde middag som blev fläskfilé, ris, beanisesås och sallad. Riktigt gott för fan! :D Så kom Gb och umgicks med oss också precis när vi skulle äta. Han fick reda på vad en utväxt var. HAHAHA lilla gubbe, han visste inte det, plus att han inte fattade när vi förklarade heller. Men tillslut förstod han. Hoppas jag.. Efter middagen satt vi inne på Beccas rum, jag satt vid datorn lite granna (börjar lära mig hennes pekplatta) och så tittade på Twilight. När den var slut hade vi bestämmt oss för att dra oss mot Tyresö, så det gjorde vi. Först till mig och hämtade lite grejjer, medans Gb åkte hem till sig, och sen kom Fredrik och hämntade oss 3 och så åkte vi hem till honom.

Så var vi hemma hos honom hela kvällen. Krökade och hade kul! Jag säger bara: tur att jag inte fick smaka på den dära äckliga drickan som vi bandade. HAHA vad vare? 2 olika öl, cider, vodka, drinkmix och.. aa det var typ det. Uscha.. Men jag modde ju bra ett tag.. för att jag slapp dricka den där drinken ;) Och så var Sebbe och Jimmie.
   Vi somnade typ 3 - halv 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0